VALVULARCHIRURGIE
Einführung
Was ist eine Herzklappenoperation?
Valvular Chirurgie oder Herz-Ventil-Chirurgie wird durch Ersetzen oder Rekonstruktion einer Herzklappe, die nicht „richtig“ funktioniert, gemacht. Die meisten Ventilsubstitutionen umfassen Aorten- und Mitralklappen. Aortenklappe teilt den linken Ventrikel (Ihre Hauptpumpe des Herzens) und die Aorta (das größte arterielle Blutgefäß, das Blut in den Gefäßkörper trägt). Die Mitralklappe teilt den linken Vorhof aus dem linken Ventrikel.
- Die vier Ventile in deinem Herzen sorgen für den Blutfluss in der richtigen Richtung durch dein Herz zu gehen.
- Wenn es eine Krankheit auf dem Ventil oder Beschädigung gibt, kann es notwendig sein, es durch ein künstliches, mechanisches Ventil zu ersetzen, wie gezeigt.
Was machen die Herzklappen?
Was machen die Herzklappen?
Die vier Ventile in deinem Herzen sind aus einer dünnen (aber starken) Gewebeschicht gemacht, die sich öffnet und schließt, wenn dein Herz pumpt. Sie sorgen für den Blutfluss in die richtige Richtung durch dein Herz. Ihre Ventile „arbeiten“ hart, weil sie öffnen und schließen mit jedem Schlag deines Herzens.
Welche Arten von Klappenproblemen gibt es?
Welche Arten von Klappenproblemen gibt es?
Die Probleme der Herzklappen machen die Herzarbeit schwierig. Dies kann zu Herzinsuffizienz führen. In einigen Fällen sind die Ventile:
- Nicht genug öffnen (Stenose)
- Lassen Sie keinen ausreichenden Blutfluss durch sie (auch Stenose genannt)
- Schließen Sie nicht richtig und erlauben Sie den Fluss, wenn es nicht muss. Dies heißt Unzulänglichkeit oder Aufstoßen
- Prolaps – die Mitralklappen schließen sich nicht richtig (meist bei Frauen). Wenn sich der Druck im linken Ventrikel aufbaut, drückt er die Mitralklappen zurück in den linken Vorhof, was zu einer leichten Durchströmung führen kann.
Was kann der Grund für die Probleme mit den Ventilen sein?
Was kann der Grund für die Probleme mit den Ventilen sein?
- Kleine angeborene Herzfehler, die nicht korrigiert werden, können sich später im Leben verschlimmern und Probleme verursachen
- Das Altern kann die Ventile schwächen oder stärken.
- Bestimmte Krankheiten können die Ventile beschädigen oder zerstören.
Was kann getan werden?
- Regelmäßige jährliche Untersuchungen mit Ihrem Arzt, gesunder Lebensstil oder Medikamente können ausreichend sein.
- In einigen Fällen kann ein Vorgang zur Korrektur des beschädigten Ventils erforderlich sein.
- Manchmal muss das Ventil entfernt und durch ein neues künstliches Ventil ersetzt werden. Fragen Sie Ihren Arzt über die Verwendung verschiedener Typen.
Wie sieht die Klappenoperation aus?
Wie sieht die Klappenoperation aus?
Bei einigen Problemen der Herzklappen ist die beste Behandlung Chirurgie. Ihr Arzt wird Ihnen etwas mehr erklären, aber hier sind einige Dinge, die Sie erwarten können:
- Du wirst während der Operation, die 3-5 Stunden dauern wird, schlafen.
- Nach der Operation werden Sie in der Intensivstation untergebracht.
- Ihre Familie kann die Intensivstation kurz besuchen
Was dann?
Was dann?
- Nach intensiver Betreuung werden Sie in einem Abteilungsraum untergebracht
- Sie fühlen sich schwach und schmerzhaft wegen des Schnittes.
- Sie müssen tief einatmen und husten, um Ihre Lungen vor Flüssigkeiten zu reinigen.
- Sie erhalten Medikamente
- Für einen Tag / zwei können Sie sitzen und loslaufen.
- Sie können normal essen, aber es kann Beschränkungen für die Salzaufnahme geben
- Sie fühlen sich jeden Tag etwas besser und stärker.
Wie kann ich mehr erfahren?
- Sprechen Sie mit Ihrem Arzt, Krankenschwester oder anderen medizinischen Mitarbeitern.
- Werden Sie Teil unseres Patientenclubs. Damit haben Sie die Möglichkeit, mehr medizinische Fragen zu lernen und Ihre Erfahrungen mit anderen Patienten zu teilen.
Einführung
Was soll ich machen?
Behandlungsmöglichkeiten. Arbeiten Sie mit Ihrem Arzt, um die Behandlung Ziele und wichtige Fakten über Ihren Zustand zu verstehen.
Mitralstenose
Stenosen der Mitralklappe
Stenose der Mitralklappen
Mitral-Ventil-Stenose – oder Mitral-Stenose – ist eine Verminderung der Mitralklappen des Herzens. Dies ist ein anormaler Zustand des Ventils, der keine Rotation Öffnung erlaubt, und blockiert den Blutfluss auf den Hauptkammer des Herzens (links Ventrikel).
Mitralklappen-Stenose kann dazu führen, dass Sie sich müde fühlen, neben anderen Problemen, Sie haben nicht genug Luft.
Wenn diese Bedingungen nicht mit der Mitralklappen behandelt werden, kann es zu schweren kardialen Komplikationen führen.
Mitralklappenregurgitation
Mitral-Aufstoßen ist viel häufiger als Aorten Insuffizienz. Wenn das Ventil vorbeiführt, sollte das Herz viel mehr tun, um genug Blut in die entsprechende Richtung zu pumpen. Weil das Herz Muskel, wie jeder Muskel in deinem Körper ist, wird es gemacht, um mehr Arbeit zu machen. Aber um für Ihr Gehirn und den Rest des Körpers eine ausreichende Menge an Blut zu erhalten, muss Ihr Herz mehr pumpen, um das Blut nach vorne zu bewegen und einen Platz für das Blut zu machen, das zurück in die Kammern zurückkehrt.
Prolaps der Mitralklappen
In den Vereinigten Staaten ist die Hauptursache der Mitralinsuffizienz ein Vorsprung der Mitralklappen. Mitralprolaps wird durch ein zusätzliches Gewebe in der Klappe verursacht, das es von einem entsprechend verengten Verschluss behält. Etwa 4-5% der Bevölkerung haben extra Mitralklappen Gewebe.
Überwachung
Im Laufe der Zeit kann der verengte Valvul unverändert bleiben oder der Zustand kann sich verschlechtern, so das eine Behandlung erforderlich wird. Alle Leute mit Ventilproblemen müssen kontinuierlich und rechtzeitig an Bewertungen teilnehmen, um die Größe und Funktion des Herzens zu überwachen, sowie alle Symptome, die verwandt sein können.
Melden Sie eine der bemerkenswerten Symptome, die Schwäche, Kurzatmigkeit, Brust Unbehagen, Schwindel und sogar Palpationen einschließen.
Es ist auch wichtig zu wissen, dass manche Menschen niemals spürbare Symptome entwickeln. Obwohl es wichtig ist, den Symptomen zu folgen, sind sie nicht der einzige wichtige Faktor. Ein lästiges Ventil/Klappe kann eine Behandlung benötigen, unabhängig davon, ob es irgendeine oder keine nachweisbaren Symptome gibt.
Valvulare Chirurgie: Ersetzen oder rekonstruieren?
Im Laufe der Zeit kann ein Klappenproblem zur Dysfunktion oder zum Fortschritt in der Krankheit führen und auch schwieriger werden. Leider gibt es keine Medikamente, die die Arbeit des Ventils verbessern können.
So dass, wenn die Ventile zu eng werden oder sie lassen zu viel Blut durch sie, und beginnen Probleme in der Funktion des Herzens oder das Auftreten von Symptomen verursachen, muss das Ventil repariert werden. Ob das Ventil rekonstruiert oder ersetzt werden muss, ist ein Problem, das Sie mit dem Operator besprechen müssen.
Mitralklappe kann am häufigsten rekonstruiert werden, um besser zu arbeiten. Die Rekonstruktion des Ventils/der Klappe kann manchmal mit weniger invasiver Chirurgie durchgeführt werden.
Nichtchirurgische Ballon Verfahren zu enge Klappen
Нехируршка балон процедура за прекумерно тесни валвули
Балон процедурите може да бидат препорачани за митрални стенози, но нејчесто не се земаат во предвид кај аортните валвули.
Во случаи на митрална стеноза, каде митралната валвула е тесна, третман наречен балон процедура некогаш е ефективен начин за отварање на валвулата.
Кога е успешна балон процедурата, голема операција за реконструкција или замена на тесна митрална валвула не е потребна.
Auswechseln
Замена на валвула
За некои пациенти операција на валвула е препорачана. Важно е да ја земете во предвид достапноста на најдобрата нега, точното време за операција, како и симптомите или слабостите кои најверојатно ќе се подобрат со операција.
Со искусен хируршки тим и установа, ризикот од валвуларна хирургија е многу мал, и веројатноста од успешност е голема. Земено идеално, треба да се бара месицински центар со долгогодишно искуство во валвуларна хирургија.
Соодветното време исто така игра важна улога во успешноста на валвуларната операција. Следете ја вашата медицинска состојба за навремено откривање и препознавање на валвуларен проблем како и негово решавање пред да направи долгорочна штета.
Симптомите не треба да се игнорираат. Долгото игнорирање на симптомите може да го ослабе вашето срце. Оштешување на срето може да ги зголеми ризиците од операција, кои во други случаи се многу мали. Поголемиот број на луѓе кои имале валвуларна хирургија имаат нормален живот по рехабилитација. Со грижата за себе, си давате себеси и на оние кои ги сакате најдобри можности за долг и здрав живот.
Вовед
Што е проблемот?
Истражете ја вашата валвула, доколку имате срцев шум или можни проблеми со валвула, вашиот лекар треба да провери колку добро „работи“ вашата валвула.
Регургитација на аортна валвула
Регургитација на аортна валвула
Аортна регургитација е израз за пропуштање на аортната валвула при секое релаксирање на левата комора. Пропуштање на аортната валвула дозволува проток на крв во двете насоки.
Одредено количество крв се движи во вистинскиот правец и кислородно збогатена крв се движи низ аортата до остатокот на телото, како и што треба.
Но одредно количество на крв се движи во спротивен правеч, од аортата назад во левата комора кога срцето се релаксира помеѓу две отчукувања.
Што се случува при аортна регургитација?
Волуменот и притисокот во срцевите комори се зголемува. Како резултат на тоа срцето можеби ќе треба да работи повеќе за да може да надомести. Комората се оптегнува/зголемува и ѕидовите на истата понекогаш се задебелуваат (хипертрофија), а задебелен срцев мускул е помалку ефективен. На крајот срцето може да не биде во можност да ги задоволи потребите на срцето за крв, што води со срцева слабост. Аортната регургитација исто така може да доведе до булбус на аортата или пак до ослабнати точки кои се подложни на аортна аневризма.
Стеноза на аортна валвула
Стеноза на аортната валвула – или аортна стеноза – преставува стеснување на аортната валвула на срцето. Ова стеснување на валвулата ја спречува од нејзино целосно отварање, што придонесвува до опструкција на протокот на крв од срцеето во аортата и понатаму до целото тело.
Кога постои опструкција на аортната валвула, срцето треба да „работи“ понапорно за ја испумпа крвта во текото. За жал таа ектра работа на срцето го лимитира количеството на крв кое може да биде испумпано, што може да предизвика ослабување на срцевиот мускул.
Доколку не се третираат овие состојби на аортната валвула, може да доведат до сериозни срцеви компликации.
Мониторирање
Мониторирање
Со тек на времето , стеснетата валвулва може да остане не променета или пак да се влоши состојбата која бара третман. Сите оние со проблеми со валвули треба постојано и навремено да одат на прегледи за следење на големината и функцијата на срцето како и сите симптоми кои може да се поврзани.
Пријавете било кој од забележливите симптоми кои вклучуваат слабост, немање на здив, нелагодност во градите, вртоглавици па дури палпации.
Исто така е важно да знаете дека некои луѓе никогаш не развиваат забележливи симптоми. Иако е важби да се следат симптомите, но тие не се единствениот важен фактор. Проблематична валвула може да има потреба од третман без разлика дали има или нема забележливи симптоми.
Аортна хирургија
Аортна хирургија: Да се замени или реконструира?
Со тек на времето, валвуларниот проблем може да создаде проблеми или да напредува и да стане потежок. За жал, не постојат медикаменти со кои може да се подобри работата на валвулата.
Така што кога валвулите стануваат премногу тесни или пак пропуштаат премногу крв низ нив и почнуваат да создаваат проблеми во функцијата на срцето или појава на симптоми, валвулата мора да биде поправена. Дали валвулата може да биде реконструирана или пак мора да биде заменета тоа е прашање за кое треба да разговарате со операторот.
Аортните валвули почесто треба да бидат заменети со механички или биолошки валвули. Реконструкција на валвулата некогаш може да биде направена и со помалку инвазивна хирургија.
Tранскатетерна замена на валвула
Transcatheter Valve replacement (транскатетерна замена на валвула): кај некои случаи возможна е замена на аортната валвула со многу помала хируршска процедура наречена TAVR (транскатетерна замена на аортна валвула). Иако многу од овие операции се изведени успешно, во моментот се одобрени само за оние кои неможат да поднесат т.е. толерираат операција на отворено срце.
Замена на валвула
Замена на валвула
За некои пациенти операција на валвула е препорачана. Најважно е да ја земете во предвид достапноста на најдобрата нега, точното време за операција, како и симптомите или слабостите кои најверојатно ќе се подобрат со операција.
Со искусен хируршки тим и установа, ризикот од валвуларна хирургија е многу мал, и веројатноста од успешност е голема. Земено идеално, треба да се бара месицински центар со долгогодишно искуство во валвуларна хирургија.
Соодветното време исто така игра важна улога во успешноста на валвуларната операција. Следете ја вашата медицинска состојба за навремено откривање и препознавање на валвуларен проблем како и негово решавање пред да направи долгорочна штета.
Симптомите не треба да се игнорираат. Долгото игнорирање на симптомите може да го ослабе вашето срце. Оштешување на срето може да ги зголеми ризиците од операција, кои во други случаи се многу мали. Поголемиот број на луѓе кои имале валвуларна хирургија имаат нормален живот по рехабилитација. Со грижата за себе, си давате себеси и на оние кои ги сакате најдобри можности за долг и здрав живот.